Mario Golf: Super Rush (2021)

Nintendo Switch
Sports / Party

Ontwikkeld door Camelot

Sla je slag met Mario Golf: Super Rush voor de Nintendo Switch, de nieuwste game in de Mario Golf-serie. Vergezel je favoriete personages uit het Paddenstoelenrijk op de prachtigste banen voor een potje golf. Speel met de knoppenbesturing of gebruik de bewegingsbesturing door de Joy-Con-controller als een golfclub vast te houden. Net als in het echt moet je de wind en alle elementen op de baan goed in de gaten houden, maar gelukkig kun je gebruikmaken van handige functies om de perfecte slag te slaan. Zo kun je aan de slagmeter zien hoezeer de bal zal afwijken als hij op een helling ligt, en kun je de baan scannen om de glooiingen te analyseren.

• vanaf 25 juni te koop voor de Nintendo Switch

Dat speed golfen met 4 spelers dat ziet er toch wel erg vermakelijk uit.
Mario Golf is altijd al een prima (party) game geweest en je stick slaan met je Joy-con lijkt me ook wel leuk.
Als je de juiste mensen met geduld kunt vinden dan kun je haast niet mis slaan.
Even in mijn verlanglijst gezet..