Doom Eternal: The Ancient Gods - Part Two (2021)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One / Google Stadia

Ontwikkeld door id
Uitgegeven door Bethesda

Dit tweede deel in de campagne-uitbreiding voor Doom Eternal volgt de epische afsluiting van de DOOM Slayer saga! Je hebt de goden verloochend en een oeroud kwaad wakker gemaakt. Verzamel de laatste verspreide Sentinel-legers en beleger het laatste bolwerk van de hel! breek door de vestingmuren en neem het op tegen de Heer van het Duister zelf. De ziel van het universum staat op het spel!