Exit the Gungeon (2020)

Apple iOS / Macintosh / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Shooter / Action

Ontwikkeld door Dodge Roll en Singlecore
Uitgegeven door Devolver Digital

De Gungeon is een paradox geworden en stort in! Deze spin-off Van Enter the Gungeon is een arcade actie dungeon climber, waarbij je de avonturen volgt van een groepje Gungeoneers die zich, via een reeks liften, terug omhoog proberen te werken. Maar gelukkig ben je gezegend door de magie van de tovenares, die je geweer snel sterker zal maken. Hoe hoger je komt, en hoe langer je combo, des te krachtiger de vorm van je wapen.