Persian Nights 2: The Moonlight Veil (2020)

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Sodigital
Uitgegeven door Artifex Mundi

Welkom in de fascinerende en exotische wereld van Perzische verhalen en legendes. Onderwerp mythische wezens die maanlingen worden genoemd en maak kennis met de fabelachtige Simurgh, experimenteer met magische amuletten, verken de Academie en ontdek al haar geheimen, en ontdek wie er achter al deze gruweldaden zit. Maak je gereed voor een betoverend avontuur dat herinneringen aan klassiekers zoals Arabian Nights naar boven haalt, waarbij het op zijn eigen, unieke wijze met het oosterse thema omgaat. Het oplossen van het mysterie achter de ongelukken en het redden van je zuster rust op jouw schouders.