Lust from Beyond (2021)

Ontwikkeld door Movie Games Lunarium
Uitgegeven door Movie Games en PlayWay

Lust from Beyond is een psychologische horrorgame met occulte en erotische thema's. Victor Holloway, een antiquair, wordt gekweld door visioenen van een sinister land vol ontucht en pijn. Om zijn geheimen te ontdekken, sluit hij zich aan bij de Cult of Ecstasy, waarvan de leden de antwoorden op zijn verontrustende vragen lijken te weten. Victor leert het leven van de sekte van binnenuit en verdwaalt in zijn godslasterlijke en seksuele gewoonten. De geneugten van deze wereld zijn al snel niet genoeg. De cultisten proberen, in navolging van Victor's visioenen, Lusst’ghaa binnen te gaan - het land van extase buiten de grenzen van onze realiteit.

avatar van AfterKill
ik heb weinig van zulke spellen gespeeld in me leven... maar wat een gore en viezigheid komt voor in deze game ik heb me echt vermaakt met deze game