Farabel (2016)

Nintendo Switch / PC / Macintosh
Strategy

Ontwikkeld door Frogames
Uitgegeven door Frogames, Indienova en Drageus

In deze turn-based strategiegame begin je aan het eind van het verhaal en moet je terug in de tijd gaan om een oorlog te voorkomen. En natuurlijk gooit dat de hele gameplay-ervaring op z'n kop! Na elke overwinning maak je een sprong terug in de tijd, toen je nog niet zo sterk was. Denk goed na om te overleven terwijl je zwakker wordt. Red je het met minder levenspunten? Of deel je liever minder schade uit? Je moet de juiste keuze maken en anticiperen op het volgende gevecht. Gelukkig hebben je eenheden talloze speciale vaardigheden die je van pas zullen komen.