Teddy The Wanderer: Mountain Hike (2013)

Alternatieve titel: Teddy Floppy Ear: Mountain Adventure

Nintendo Switch / Macintosh / Android / PC / Apple iOS

Ontwikkeld door Forever
Uitgegeven door Forever

Teddy de avonturier maakt elk kind blij. Ontmoet de rondtrekkende en avontuurlijke Teddy en bezoek zijn oom die diep in de bergen woont. Neem deel aan dit onvergetelijke uitstapje en leer de beginselen van kunst, kleurenmenging en vormherkenning met 's werelds meest charmante beer! Doorkruis de kleurrijke locaties vol zorgvuldig ontworpen details en vermaak je met het oplossen van tientallen puzzels! Jong en oud, iedereen zal het rondtrekken in de natuur aangenaam en vermakelijk vinden!