Ploid Saga (2020)

PC / Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door Nape
Uitgegeven door Nape

In Ploid Saga speel je met de Ploids Alpha en Omega, wat de evolutie van de mensheid is door technologie te combineren met zijn DNA. Je hebt 3 avonturen in de sage met verschillende speelstijlen: In V.O.I.D. + onze eerste platformgame wordt onze planeet binnengevallen door een race uit een ander sterrenstelsel, die alles vernietigt wat het aanraakt om zo met absolute kracht te worden. Na enige tijd besluit een groep Ploids actie te ondernemen en de vrede terug te geven. Om dit te bereiken, moeten Alpha en Omega door de tijd reizen naar tijdperken van het oude land, om heilige stenen te verkrijgen die hem de nodige kracht zullen geven om de indringers te verslaan. Enkele van de oude tijdperken zijn het feodale Japan, de ijstijd, het middeleeuwse tijdperk of andere. Wat hij niet weet, is dat de indringers probeerden die heilige stenen voor zich te krijgen! ... Bovendien dreigt de tijd in te storten, en alleen jij kunt verbinding maken met de Ploids om de aarde te redden.