1912: Titanic Mystery (2009)

Macintosh / PC / Nintendo Wii / Nintendo 3DS / Nintendo DS / Nintendo Switch
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Joindots en Ocean
Uitgegeven door Micro Application, Big Fish, Foreign Media, Purple Hills, O-Games, Joindots, Ocean, SpinTop, 21 Rocks en HH

1912: Titanic Mystery is een verborgen voorwerp-spel met avontuur-elementen, waarbij het hoofddoel is om alle voorwerpen te vinden en aan te klikken die aan de linkerkant van het scherm worden opgesomd, in de verschillende kamers en andere locaties vol met verspreide voorwerpen rond het schip. Alle locaties hebben drie spelonderdelen: eerst moet de speler verschillende exemplaren van hetzelfde voorwerp vinden, dan een lijst met voorwerpen zoeken en tenslotte alle onderdelen van een speciaal gereedschap verzamelen, dat als een afbeelding onder de lijst verschijnt.