eFootball PES 2021: Season Update (2020)

PlayStation 4 / Xbox One / PC
Sports

Ontwikkeld door PES Productions en Konami
Uitgegeven door Konami

De eFootball PES 2021 Season Update heeft dezelfde onderscheiden spelervaring als eFootball PES 2020 van vorig jaar en bevat verschillende team- en spelersupdates voor het nieuwe seizoen. Het bevat ook de UEFA EURO 2020™-modus. Speel met de grootste teams in het wereldvoetbal; inclusief de Duitse kampioen FC Bayern München, de Spaanse kampioen FC Barcelona, de mondiale reus Manchester United en de exclusieve PES-partner Juventus. Creëer je eigen dreamteam uit het niets en neem het op tegen menselijke rivalen uit de hele wereld.