Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow (2020)

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Brave Giant
Uitgegeven door Artifex Mundi

Een bedrogen wetenschapper door de tijd om zijn vrouw te redden en de identiteit van de kidnapper te achterhalen. Ontdek verborgen objecten in een post-apocalyptische wereld, los cyberpunk-puzzels op, en ontdek een toekomst vol avontuur. Maak je gereed voor een spannend sci-fi avountuur in de grote stad, dat een meeslepend en vernieuwende alternatief biedt voor het verborgen object puzzel avonturen genre. "Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow" is een emotionele cyberpunk-achtig avontuur met wat romantiek en dat je regelrecht naar de nabije toekomst stuurt. Als een cybernetisch geavanceerde tijdreiziger je vrouw ontvoert, en iemand jouw voor deze misdaad probeert te laten opdraaien, verandert de wereld in één klap. Het is tijd zelf het initiatief te nemen en te laten zien wat je waard bent. Als een vindingrijke wetenschapper heb je nog wat verrassingen in petto! Het tweede deel van de Family Mystery-reeks laat je kennis maken met een post-apocalyptische visie van een dystopische toekomst waar het menselijke ras op het punt van uitsterven staat. Je krijgt te maken met high-tech, rebellerende software en ook een reeks uitdagende raadsels en - zoals gewoonlijk - met urgente scenes met verborgen objecten. Laat zien dat jij niet schuldig bent, ontdekt het geheim van de mysterieuze vluchteling uit de toekomst en red je huwelijk.