Family Mysteries: Poisonous Promises (2020)

Android / Apple iOS / PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Brave Giant
Uitgegeven door Artifex Mundi

Een vermakelijke duik in de wereld van losbandige elites, verleidelijke vrouwen en corrupte agenten, en waar macht alles bepalend is. Dit is een spannende inleiding tot de gloednieuwe Hidden Object Game-serie in de traditie van de beste politiedrama's. Welkom in de magische stad van palmbomen, jachten en plezierig wonen. De plaats waar de highrollers van de elite hun elegante Lamborghini's gratis parkeren met een sticker voor gehandicapten. Jij bent een detective bezig met een onderzoek en je helpt je partner Duke bij het oplossen van een mysterieuze moordzaak. Een rijke dynastie, een ontplofte jacht, twee overlevenden, onheilspellend verdronken met sporen van gif in het lichaam, en jij, verstrikt in een kluwen van problemen. Ontdek sporen, ondervraag getuigen, analyseer monsters, verzamel bewijsmateriaal - ontdek de moordenaar om zelfs een nog groter plan te ontrafelen. Er is altijd gevaar, een blitse omgeving, en een uniek ritme van de glamoureuze en toch dodelijke stad, welke plezierige nostalgische gevoelens opwekt naar tv-series zoals Miami Vice, Beverly Hills Cop en CSI.