Rogue Singularity (2019)

Macintosh / Nintendo Switch / PC
Platform / Action

Ontwikkeld door Considerable Content
Uitgegeven door Nnooo en Considerable Content

Overleef de vernietiging van het melkwegstelsel in deze snelle ruimterace! Een enorm zwart gat verscheurt de kosmos. Een kleine, dappere robot moet door de fragmenten van talloze werelden racen tot in het hart van de Rogue Singularity! Rogue Singularity is een ode aan de klassieke 3D-platformspellen, maar met een vleugje hightech: geen level is hetzelfde! Leid je elegante kleine vriend door een aaneenschakeling van procedureel gegenereerde levels vol losgeslagen machines, vreemde buitenaardse levensvormen, natuurlijke gevaren en duivelse valstrikken.