Dog Duty (2017)

Macintosh / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Strategy

Ontwikkeld door Zanardi & Liza
Uitgegeven door Soedesco

Geef leiding aan een team van misfits en ga de strijd aan met het kwaadaardige octopus-opperhoofd en zijn leger die de wereldvrede bedreigen. In deze snelle Real Time Tactics-game vecht je en gebruik je guerrilla-tactieken om al het octo-uitschot weg te vagen. Vecht boven op je rijdende voertuig, trek van eiland naar eiland om wachtposten te bevrijden en versla bazen in hun krankzinnige octo-machines. Laat die achtpotige engerds zien wie de baas is!