Taxi Chaos (2021)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Racing

Ontwikkeld door Team6
Uitgegeven door Lion Castle en Orange One

Kruip achter het stuur en bereid je voor op een gloednieuwe taxi-ervaring! Rijd door de stad als de doorgewinterde taxichauffeur Vinny of de zelfbenoemde ‘influencer’ Cleo, en pik de meest bizarre klanten op! Rijd door de binnenstad in een krachtige muscle car, race langs de parken in een exotische supercar of drift door de zakenwijk in een Japanse tunertaxi. Wat je ook kiest - jouw uitdaging is om je passagiers op tijd af te leveren! Tenminste, als je geld wilt verdienen. Navigeer door drukke straten, ontwijk voetgangers op de stoep of negeer zelfs de wetten van de natuur door over daken te springen! Niets is te extreem om je passagiers op tijd af te leveren! Ontdek de beste afsnijdroutes en leer New Yellow City (NYC) en je passagiers kennen als je broekzak.