Black Legend (2021)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Warcave
Uitgegeven door Warcave

Verken de geruïneerde straten van Grant, een 17e-eeuwse stad gebaseerd op de architectuur van de lage landen. Help het verzet in hun strijd tegen de cultists van Mephisto. Ontdek de geschiedenis van Mephisto, een vreeswekkende alchemist die een gekmakende mist heeft gebrouwen die de hele stad heeft verhuld. Strijd met lichamelijke alchemie gebaseerd op het oude concept van humorisme. Beheers de vier verschillende instabiliteiten en combineer ze met katalysator aanvallen om enorme schade toe te brengen aan vijanden! Ontgrendel 15 speelbare klassen die elk unieke vaardigheden kunnen leren en verschillende soorten uitrusting gebruiken. Beheers ze, zorg voor synergie met andere eenheden en word de ultieme bevrijder van Grant! Pas je reis aan, van een vergevingsgezinde ervaring voor de verhalen liefhebbers tot een hardcore uitdaging die elke fout afstraft.