ScourgeBringer (2020)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch / Xbox One
Action / Platform

Ontwikkeld door Flying Oak en E-Studio
Uitgegeven door Dear Villagers en Yooreka Studio

Deze rogue-lite platformer speelt zich af in een post apocalyptische setting waarin een mysterieus wezen de mensheid in verdoemenis heeft gestort. Als één van de meest veelbelovende strijders van de Kyhra-clan is het aan jou om de mensheid van de ondergang te redden. Baan je al vechtend een weg langs eeuwenoude machines om het ultieme kwaad te verslaan.

• vanaf donderdag 22 april te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf donderdag 22 april te koop voor de PlayStation Vita