MindSeize (2020)

PC / Macintosh / Nintendo Switch
Platform

Ontwikkeld door Kamina Dimension
Uitgegeven door Kamina Dimension en First Press

MindSeize is een 2D Metroidvania game gesitueerd in een Sci-Fi-universum. Speel als de privé-detective M.C. Fox, op zijn jacht naar een gevaarlijke criminele organisatie, enkel bekend als The Ascended. De eerste confrontatie tussen M.C. en The Ascended liet hem zwaargewond en kreupel achter. Ze wisten ook de geest van zijn dochter Taryn te grijpen. De enige manier om wraak te nemen is door zijn bewustzijn met een robotlichaam, genaamd MAG, te verbinden en de achtervolging voort te zetten.

avatar van FlorisV
Nog niet heel veel gespeeld, maar de soundtrack en stijl spraken me erg aan. Ik heb inmiddels meer die soundtrack geluisterd dan het echte spel gespeeld en dat komt ook wel omdat het voor mijn doen vrij pittig is.