Poison Control (2021)

PlayStation 4 / Nintendo Switch
Shooter / RPG

Ontwikkeld door Nippon Ichi
Uitgegeven door Nippon Ichi en NIS

Wanneer een mysterieus fenomeen de geesten van overleden mensen veranderen in giftige manifestaties, kunnen alleen de hooghartige Poisonette en haar aan geheugenverlies lijdende Soul Mate ze zuiveren. Duik in de verschillende Belle's Hells, waar de gevallen zielen gevangen zitten, en help ze te ontsnappen. Maar pas op andere Poison Maidens, met hun eigen agenda's en familiars uit de Poison Mires, hebben het op op diezelfde zielen gemunt.

• vanaf vrijdag 16 april te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf vrijdag 16 april te koop voor de PlayStation 4