Reed (2016)

Alternatieve titel: Reed: Remastered

Android / Apple iOS / Windows Phone / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch / Xbox One
Platform

Ontwikkeld door PXLink
Uitgegeven door BUG, Crescent Moon en Ratalaika

Het kleine wezentje Reed is de laatste creatie van de oude supercomputer, die langzaam afsterft nu al zijn kubussen zijn verbruikt. Zonder de supercomputer zal de wereld echter snel vergaan. Help Reed om zijn stervende wereld te redden door alle kubussen weer te verzamelen.