Silver Falls: 3 Down Stars (2020)

Alternatieve titel: Silver Falls 3DS

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Sungrand
Uitgegeven door Sungrand

Als drie mysterieuze objecten uit de hemel vallen, nabij het afgelegen, slaperige stadje Silver Falls, wordt het in een oogwenk bevroren. Vreemde straling maakt de plaatselijke fauna bloeddorstig en de natuur lijkt te muteren. Slechts drie mensen in Silver Falls lijken onaangetast. Holt, een componist die rouwt om de dood van zijn grootvader, Analise, organisator van het jaarlijkse Moose Steak Festival, en Moss, de plaatselijke sheriff...