Disciples: Liberation (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Frima
Uitgegeven door Kalypso

Bevrijd het land van Nevendaar en ontdek de eindeloze verhalen die verborgen zijn in deze donkere fantasie wereld, waar elke beslissing een consequentie heeft en elke verkeerde beweging dodelijk kan zijn. Sluit je aan bij een verscheidenheid aan facties in de wereld, van een mensenrijk getint door religieus extremisme, tot de duistere ondode legers van een geschifte koningin. Stel een team samen en ga op pad om kostbare middelen te verzamelen, politieke status te verkrijgen en wrede tegenstanders te verslaan in strategische gevechten. Keuze is alles en hoe je het verhaal schrijft is aan jou.