Suguru Nature (2020)

Nintendo Switch
Puzzle

Ontwikkeld door Hook
Uitgegeven door Hook

Suguru Nature is een logische puzzel met twee eenvoudige regels. De cellen in elk puzzelraster zijn verdeeld in groepen, en elke groep bevat de getallen van 1 tot N, waarbij N het aantal cellen in de groep is. Een groep van 5 cellen bevat dus getallen van 1 tot en met 5. De tweede regel is dat geen twee aangrenzende cellen, inclusief de diagonaal, hetzelfde getal kunnen bevatten. De game heeft 90 puzzels met drie moeilijkheidsniveaus, een minimale UI met prachtige achtergronden en ontspannende muziek.