Monster Truck Championship (2020)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Racing / Simulation

Ontwikkeld door Teyon
Uitgegeven door Bigben en Nacon

Deze game is een echte Monster Truck-simulatie. Van Las Vegas tot Orlando, neem het op tegen ervaren coureurs in dragraces en freestyle-competities. Maar voordat je donuts, wheelies en fietsen kunt gebruiken, moet je je truck eerst perfect afstemmen. Deze machines zijn spectaculair en indrukwekkend, maar toch zeer technisch om te besturen. De game reproduceert alle unieke eisen van het beheersen van deze krachtige trucks, inclusief onafhankelijk voor- en achterwielbeheer, anticipatie op massaoverdracht in bochten en het voorspellen van bounces na sprongen. Maar wat is prestatie zonder stijl? Pas je Monster Truck aan je stijl aan en laat hem online aan je 7 tegenstanders zien.