AnShi (2021)

PC / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Heideland GameWorks
Uitgegeven door Heideland GameWorks

Pak je hoverboard en verken de oude, mysterieuze wereld van AnShi terwijl je door grotten, grote woestijnen en oude tempelruïnes glijdt om de geheimen ervan te ontdekken. In het gezelschap van een energiewezen verken je samen deze uitgestrekte wereld. Ontdek wat er met de planeet en haar wezen is gebeurd. Met verbluffende visuals en een originele soundtrack, levert AnShi een ontspannende, unieke, adembenemende ervaring.