Mask of Sanity (2020)

Ontwikkeld door Unicore
Uitgegeven door Unicore

Mijn naam is Tom Bailey. Het begon allemaal met een onderzoek naar de moord op een arts in het plaatselijke gesticht St. Verginy, waarover veel vreemde geruchten de ronde deden. Het onderzoek viel stil, dus op 14 september 1981 besloot ik naar het huis van het slachtoffer te gaan voor een tweede onderzoek. De speler in dit spel moet een gecompliceerde moordzaak onderzoeken. Verlies niet je verstand terwijl je de waarheid leert kennen. Probeer te begrijpen dat elke actie gevolgen heeft.