Bass Pro Shops: Fishing Sim World (2020)

Alternatieve titel: Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Simulation / Sports

Ontwikkeld door Dovetail
Uitgegeven door Planet

Ervaar de ultieme zeebaarsvissen simulator in Fishing Sim Word. Met meer dan vijfentwintig vissoorten om op te vissen, waaronder meer dan 200 Boss Fish, in acht glorieuze locaties doorheen de VS. Werk je op in de authentieke carrièremodus, om elite-visser te worden, of duik in de multiplayer, waarbij je zelf de regels kan bepalen, zoals het aantal rondes, wedstrijdduur, locatie en weersomstandigheden. Inclusief een enorm scala aan officiële Bass Pro Shops-apparatuur!