The Last Element: Looking For Tomorrow (2020)

Racing / Action

Ontwikkeld door The Last Developer
Uitgegeven door The Last Developer

Welkom in de wereld van de toekomst! Het onophoudelijke gerommel van vliegmachines, waarvan de dichte stromen al gemeengoed zijn geworden voor deze Cyberpunk City.​​​ Een megalopolis die een smeltkroes is geworden van architecturale stijlen die van over de hele wereld zijn geleend.​​​ Beelden uit het westen en het oosten versmelten tot gebouwen met vele verhalen, die tegelijkertijd vertrouwd en vreemd lijken. In deze stad strekt de beweging zich naar boven uit en bereikt de hoogste torens onder de wolken. "The Last Element" is een nieuwe wereld in het arcade-racegenre. Kruip achter het stuur van een vliegende auto van de toekomst en doe mee aan duizelingwekkende races, waarbij je de auto's niet alleen aan de zijkant maar ook van onder of boven kunt inhalen. Neem een ​​leidende positie in bij de beoordelingen van chauffeurs van over de hele wereld. Kijk eens met een frisse blik naar races zonder grenzen! In het spel zijn er vijf gedetailleerde locaties die de verbluffende geest van Cyberpunk overbrengen.