From the Depths (2014)

PC / Macintosh
Simulation / Strategy

Ontwikkeld door Brilliant Skies
Uitgegeven door Brilliant Skies

In From the Depths kun je first-person bevel voeren over slagschepen, vliegtuigen, onderzeeërs, ruimteschepen, heteluchtballonnen en meer. De game bevat een breed scala aan content voor één speler, waaronder: Een creatieve modus waarmee je je ontwerpen tot het uiterste kunt pushen en ervoor kunt zorgen dat je tegenstanders volledig worden vernietigd. Een strategische campagne wordt gevoerd over honderden eilanden tegen acht unieke facties. Er is een verhaalmodus waarin je missies kunt spelen als elk van de acht facties. De game is een mix van strategie, ontwerp en wilde veldslagen. Verdedig je vloot tegen golven van vijandelijke troepen in een reeks extreem zware uitdagingen. Tot slot kent de game een adventure-modus waarin je op een vlot begint en je vloot moet opbouwen en door een gevaarlijk universum moet reizen, vechtend of vluchtend voor vijandelijke vloten