1917: The Prologue (2020)

Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Payara
Uitgegeven door Payara

Buiten de toegangsdeur, die je zojuist bent binnengegaan, trommelt de regen somber op de parasols van zeldzame voorbijgangers, en de wind scheurt ruw de vergeelde bladeren van de bomen, neemt ze weg en gooit ze op de grond. Net zoals veel lotsbestemmingen en levens op de grond werden geworpen en werden gebroken in de herfst van 1917 in Rusland. Je klimt de afbrokkelende trap op en het enige geluid - het geluid van je stappen - weerklinkt langs de ingang en verraadt je aanwezigheid. Nu heb je een deur voor je, zwak verlicht door het schuchter trillende vuur van een lucifer. Maar wat is deze deur? Waarom ben je hier? Wie ben je eigenlijk? Weet je nog? Nee? Je hebt maar één manier om dit te achterhalen.