Handball 21 (2020)

PC / Xbox One / PlayStation 4
Sports / Simulation

Ontwikkeld door Eko
Uitgegeven door Nacon en Bigben

In superspannende lokale en online wedstrijden voor een of meer spelers speel je met de beste teams uit de topcompetities, waaronder de Franse LIDL Star Ligue en Pro Ligue, de Duitse Liqui Moly Handball-Bundesliga en 2. Handball-Bundesliga, de Spaanse Liga Sacyr ASOBAL en voor de allereerste keer de Poolse PGNiG Superliga. Op het veld voer je je speelplan uit, coach je je team, start je dode spelmomenten, vind je zwakke plekken in de verdediging en leid je je team naar de overwinning.