NieR Replicant ver.1.22474487139... (2021)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Toylogic
Uitgegeven door Square Enix

NieR Replicant ver.1.22474487139... is een bijgewerkte versie van NieR Replicant. De hoofdpersoon is een vriendelijke jongen die in een afgelegen dorpje woont. Hij gaat op pad met Grimoire Weiss, een vreemd pratend boek, om naar de 'Sealed verses' te zoeken en zijn zus Yonah te redden die dodelijk ziek werd door de Black Scrawl.

• vanaf 23 april te koop voor de PC
  • vanaf 23 april te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf 23 april te koop voor de Xbox One

avatar van solidKevin
Super dat NieR Replicant ver.1.22474487139... nu apart op de site staat. NieR: Gestalt was heel gaaf en deze nieuwe versie heeft een hoop positieve verbeteringen die hem nog beter kunnen maken dan de originele versie. Laat april maar komen!

Begrijp ik nou goed dat een gepatchte versie los op de site verschijnt? Waarom?

avatar van horizon
Wat raar.

avatar van solidKevin
NieR Replicant ver.1.22474487139... - Opening Movie

Nier Replicant Original PS3 vs PS4 Remaster Early Graphics Comparison

Holy shit wat een visueel verschil tussen het origineel en deze versie. Als de combat inderdaad ook veel beter is, kan dit een heel bijzondere ervaring worden.

avatar van AdrievMer86
Had de game 2 weken geleden al in pre-order gezet. Ben benieuwd aangezien deel 1 original en automata ook al geweldig waren.
Maar als ik de Nier Replicant Original PS3 vs PS4 Remaster Early Graphics Comparison video bekijk twijfel ik wel aan de character design.
Check vanaf 0:15 maar eens. In de remake lijkt de character veel kinderlijker.
Ja nu is dat voor een square enix game natuurlijk een gewoon en aangenaam ding.
Maar in de remake ziet alles er ook veel grijzer uit allemaal. In het origineel is het allemaal veel kleurrijker en mooier als ik eerlijk moet zijn.
Maar goed het origineel heb ik wel voor ps3 en via de RPCS3 emulator op pc.

AdrievMer86 schreef:

Moet zeggen dat ik ook wat mixed ben. Omgevingen ogen stukken mooier, maar miss die sickly filters een beetje. Ook de nieuwe models ben ik niet zo'n fan van. Vooral Kainé's new looks vind ik een stuk minder passen en de bulge in haar panties is gone! Hoop dat haar foul mouth niet ook toned down is...