Dreadlands (2020)

Strategy / RPG
single player / online

Ontwikkeld door Blackfox
Uitgegeven door Fatshark

De post-apocalyptische Dreadlands wachten! Dreadlands is een tactisch turn-based spel dat zich afspeelt in een meedogenloze omgeving waar leven en dood draaien om de voortdurende strijd om Glow, een hulpmiddel dat even waardevol als raadselachtig is. Verken de wonderbaarlijk diverse regio's van de Dreadlands, overwin de rijkdom aan uitdagingen die het verraderlijke terrein en het vraatzuchtige Beastlife bieden en maak de lokale bevolking blij.

avatar van AfterKill
1,5
weer een saaie en trage rts game