Today is My Birthday (2020)

Action / Shooter

Ontwikkeld door Wonder Games
Uitgegeven door CRYTlVO

Wonder Park was ooit gevuld met vreugdevolle kreten en gelach, maar nu rust het in een verontrustende stilte. In de nasleep van een verwoestende aardbeving doemt zijn rottende figuur op in de verte, waarbij aangename jeugdherinneringen worden vervangen door een vleugje mysterie. Voor Thomas Wilkes heeft het park een heel speciaal plekje in zijn hart. Het is waar zijn vader ooit werkte, en waar hij het grootste deel van zijn verjaardagen had gevierd. Na het plotselinge overlijden van zijn vader, wil Thomas niets liever dan het park nog een laatste keer bezoeken. Hij zal langs de verroeste poorten glippen en onbewust een wakende nachtmerrie binnengaan.

avatar van AfterKill
Was vermakelijk voor een keertje vrij kort.
Ben een echte horror fanaat dus moet wel alle horror games hebben gespeeld