Aground (2018)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Fancy Fish en Snöbox
Uitgegeven door Fancy Fish, Whitethorn en Ratalaika

Aground is een Mining / Crafting RPG, met een overkoepelend doel, verhaal en reden om te knutselen en te bouwen. Naarmate je vordert, ontmoet je nieuwe NPC's, ontgrendel je nieuwe technologie en misschien ook magie. Kun jij draken grootbrengen? Lancering in de ruimte? De lucht is letterlijk niet de limiet. Onder zijn eenvoudige buitenkant verbergt Aground veel diepte en verrassingen waardoor je je afvraagt "wat is de volgende stap?"