Winter Resort Simulator (2019)

Simulation

Ontwikkeld door HR Innoways
Uitgegeven door Aerosoft

Winter Resort Simulator is een realistische en authentieke simulatie van een skigebied met al zijn opwindende technische faciliteiten en voertuigen. Beleef het veelzijdige dagelijkse leven van de ski resort manager! Bereid de steilste hellingen voor met sneeuwkatten met originele vergunning en gebruik verschillende soorten kabelbanen. Verdien geld en investeer in nieuwe faciliteiten om van je eigen skigebied het allerbeste te maken.