Aefen Fall (2020)

Ontwikkeld door Studio 9.7
Uitgegeven door Studio 9.7

Aefen Fall is een first-person parkour-fantasiespel gemaakt door studenten. De speler incarneert als Abadel, een alchemist in een dieselpunk Londen aan het begin van de 20e eeuw. De stad, in quarantaine geplaatst door de regering, probeert de alchemisten te arresteren en te doden. Onze held besluit vervolgens om de daken te beklimmen en zijn krachten te gebruiken om cirkels van transmutaties in de stad te plaatsen, met één doel: de krachtigste alchemistische steen te ontwerpen.