Self-Isolation (2020)

Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Dymchick1 en KHB-Soft
Uitgegeven door Dymchick1

De game speelt zich af in een fictief land genaamd de Yublin Federation, waar mensen ziek worden van het virus SOVID-19. Je bent in een isolement. Alleen jij, je werk, je vrouw, je dochter en 4 muren. Geld en producten zijn beperkt en smelten voor je ogen weg. Je werkt op afstand vanaf je computer voor de overheid en moet de mensen QR-codes geven zodat ze naar buiten kunnen. Op je eerste dag wordt een decreet uitgevaardigd dat alle 65-plussers thuis moeten blijven, en met elke dag die voorbijgaat, worden de voorwaarden voor uitgifte steeds moeilijker. Probeer zo je gezin te onderhouden, je baan niet te verliezen en je verstand te behouden.