Graviteam Tactics: Mius Front (2016)

Simulation / Strategy

Ontwikkeld door Graviteam
Uitgegeven door Graviteam

Deze game is een vervolg op Graviteam Tactics: Operation Star en Achtung Panzer: Kharkov 1943. De game bestaat uit twee modi. De ene is Operational, een turn-based modus waarin je krachten kunt verplaatsen en concentreren in de gekozen richtingen, eenheden kunt bevoorraden en vervangen, alsmede voertuigen kunt repareren en bijtanken. De andere modus is Tactisch, een real-time modus waarin je vuurgevechten voert met de vijand, territorium verovert, voertuigen en de vijandelijke mankracht vernietigt. De game kent vier grootschalige operaties voor het Rode Leger en de Wehrmacht met realistische organisatiestructuur. De campagne bevat meer dan 100 gedetailleerde voertuigen die zijn geproduceerd in de USSR, Duitsland, de VS en het Verenigd Koninkrijk. Voor deze game werden meer dan 140 vierkante kilometer aan realistische landschappen werden gereconstrueerd op basis van topografische kaarten en foto- en videomateriaal.