Escape The Ayuwoki (2019)

Ontwikkeld door Deadlycrow
Uitgegeven door Deadlycrow

Een ritueel is misgegaan. Een reeks ontvoeringen. Een obsessie. Je wordt wakker in een heel vreemde kamer. Het enige wat je nu weet, is dat je zo snel mogelijk moet vertrekken, maar er is iets ... iets dat op de loer ligt in het donker. Probeer te overleven in deze meeslepende horrorervaring. Wees gewoon stil en alles komt goed. Je belangrijkste doel is om uit het landhuis te ontsnappen door puzzels op te lossen en items te vinden die je zullen helpen bij het verlaten van deze spookachtige plek. Bereid je voor op een angstaanjagende, surrealistische en bloederige ervaring in "Escape the Ayuwoki".