Pulang: Insanity (2021)

Alternatieve titel: Pulang: Insanity - Director's Cut

Ontwikkeld door Ozysoft
Uitgegeven door Ozysoft, Mayflower en Whisper

Pulang: Insanity is geïnspireerd door een waargebeurd verhaal op het eiland Borneo - Indonesië. Het is een psychologisch horrorspel dat zich afspeelt in een mythische cultuur van Indonesië. De game vertelt het verhaal over Rudy, een man die eens arm werd en zwaar in de schulden zat. Hij overwon zijn armoede en werd welvarend via het "Pesugihan" ritueel, maar het geluk duurde niet lang.