Dungeons of the Deep (2021)

Ontwikkeld door Gray Mantis
Uitgegeven door Gray Mantis

Bij elke volle maan laat een onbekend beest zichzelf los uit de diepten van de berg Deepira Tomb. Ze zwerven door het kleine dorpje Runa Belgorist en zoeken een nieuw slachtoffer om het voortbestaan ​​van hun eigen onnatuurlijke soort te verzekeren. De inwoners van de stad hebben een zwerver ingehuurd die gespecialiseerd is in het doden van slechte nachtbeesten. Je moet naar Mount Deepira Tomb reizen en het beest doden dat de mensen terroriseert en doodt. Baan je een weg door de gevaarlijke kerkers in deze first person dungeon crawler. Neem het op tegen talloze monsters met elk hun eigen aanvallen en sterke punten. Vecht tegen ze met een arsenaal aan wapens en magie terwijl je puzzels oplost en manieren vindt om te overleven en uit de kerkers te ontsnappen.