X-Men Legends (2004)

N-Gage / Nintendo GameCube / PlayStation 2 / Xbox
Action / RPG

Ontwikkeld door Raven en Barking Lizards
Uitgegeven door Activision

In deze game, gebasseerd op de X-Men series, heb je de beschikking over 15 verschillende personages (bestaand uit allerlei bekende personages zoals Wolverine, Storm etc.) die elk over hun eigen unieke superkracht beschikken. Doel van het spel is Magneto en zijn Brotherhood of Mutants te verslaan.

avatar van metaledje
Ik ga hier vandaan aan beginnen.. kijken of het wat is..

avatar van metaledje
Duidelijk een best snel in elkaar gezet spel wat vooral de echte x-men fans moet trekken. Een aardig tussendoortje dus,maar indrukwekkend word het eigenlijk nergens. Ik ben al niet zo weg van de actie RPG's maar ik kan wel zeggen dat dit aardig doorsnee is in het genre, maar dat wil niet zeggen dat het niet lekker weg speeld

Met 4 X-men's in het veld,en op ieder moment overschakelen naar 1 van de 4 naar keuze is vermakelijk, de boss battles zijn ook best gaaf! goed voor een 3.5*