TOHU (2021)

PC / Google Stadia / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Fireart
Uitgegeven door Fireart en The Irregular Corporation

Deze adventure speelt zich af in een wereld van vreemde en schitterende visplaneten. Verken omgevingen, los listige puzzels op en ontdek de waarheid over een mysterieus klein meisje en haar mechanische alter ego, Cubus. Ontdek levendige en sfeervolle locaties, ontmoet intrigerende personages en los ingewikkelde puzzels op - allemaal in een poging de Sacred Engine te repareren. Als meisje ben je licht en wendbaar, en kun je gebieden van de wereld bereiken waar anderen niet kunnen komen. Je kunt op elk moment transformeren in Cubus, de mechanische vriend van het meisje. Moet je iets zwaars optillen? Heb je grote sterke armen nodig om gloeilampvliegen uit de lucht te plukken? Moet je ineens een potje armpje drukken winnen van een mysterieus en op de een of andere manier tastbaar spiegelbeeld van jezelf? Cubus staat voor je klaar.