Suicide Squad: Kill the Justice League (2024)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Rocksteady
Uitgegeven door Warner Bros.

Dit nieuwe deel in de Arkhamverse volgt het zogenaamde Suicide Squad en draait om de pogingen van het titelteam om Brainiac te stoppen wanneer hij de Aarde binnenvalt en de Justice League weet in te palmen. Kruip in de huid van Harley Quinn, Deadshot, Captain Boomerang en King Shark, en verdedig Metropolis tegen de gehersenspoelde helden.

Sowieso als er iets is in deze wereld waar ik heel slecht tegen kan dan is het mensen of dingen of instanties die achteruitgang vertonen in plaats van progressie.

Hoe kan hetzelfde bedrijf nu zo teloorgaan eerst zag er gewoon goed uit en nu dit.

Waarom niet ziet er op zijn minst gewoon hetzelfde uit.

Hoe wil je dat ooit recht gaan lullen.

Confusie schreef:
Hoe wil je dat ooit recht gaan lullen.

Ander team? Lay-off na de laatste Arkham? Nieuwe grafische designers? Ik vermoed delen hiervan. De game is sowieso meerdere keren geschrapt en herdesigned door andere teams als ik het goed heb.

Ja daar ga je aan denken dan inderdaad.

Minder capabele mensen onder dezelfde naam.

Net zoiets als Rare die met verneukte versies van Banjo-Kazooie en Perfect Dark aan komt zetten.

Sinner schreef:

Ben ik ook erg benieuwd naar. Kan me niet voorstellen dat dit gemaakt is door de designers van de Arkham games.

Beetje wat Rare ook is overkomen. Grote naam, maar eigenlijk zaten er op de Xbox games hele andere ontwikkelaars dan op de N64 games. Maar wel onder de vlag van Rare.

Ow haha, Confusie had ook al dezelfde gedachten over Rare zie ik.

Ik ken niemand in mijn omgeving die deze game nu speelt of überhaupt iemand in mijn psn lijst die dit speelt. Denk dat iedereen de bui al voelde hangen. De game word overal ook volledig de grond in getrapt, geen enkele positieve review heb ik voorbij zien komen deze week. Rocksteady heeft zichzelf behoorlijk belachelijk gemaakt na alle succesvolle Batman games om vervolgens met deze generieke actiongame aan te komen. Kan een keer gebeuren natuurlijk, maar dit product zal wel heel snel in prijs gaan dalen om het uiteindelijk bij een pak melk het er gratis erbij te krijgen. Bij wijze van spreken dan.

Zijn nu zelf op een zelfmoordmissie met dit project in ieder geval.

Mocht het hun laatste titel blijken gaan ze er wel poëtisch uit dat wel.

jellecomicgek72 schreef:

Dikke kans dat dit heel snel free to play gaat worden en dat ze dan nog willen cashen met skins e.d.

Manny Calavera schreef:

Ja zoiets zie ik ook nog wel voor me.

Hadden gewoon die dikke donkere Superman game moeten doen.

Was ook echt iets wat mensen wilden zien.

Niet dit na het grotendeels vergelijkbare eveneens matig ontvangen Gotham Knights recentelijk nog.

Een dikke donkere Superman game waar je om een of andere reden gestript van je powers stukje bij beetje jezelf terug naar de top moet knokken.

Het overpowered aspect zal je iets op moeten verzinnen en dan kan je er heus wel iets vets van maken.

De mensen achter de Arkham trilogie destijds in ieder geval wel.

Een waardige voortzetting daarvan.

De gamekings review vat deze game wel mooi samen: leeg en zielloos. Gamekings Review

Zit wel een zure homofiel met een ferme spoiler te pronken in de comments daarzo dus kijk uit als je deze nog wil gaan spelen.

Confusie schreef:
Ja ik zag het al ja. Achja whatever, over een half jaar zie ik dit wel voorbij komen bij de maandelijkse games bij PS+ Als ik dan zin heb om flink wat tijd van m'n leven te verneuken dan check ik dit wel ff.

Ja dan wel misschien.

Game voldoet niet aan de verwachtingen lees ik.

Wat hadden ze verwacht dan.

Dat ik het ook zou gaan spelen misschien.