Jet Kave Adventure (2019)

PC / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door 7Levels
Uitgegeven door 7Levels

Ontdooi je innerlijke oerman! Als de holbewoner Kave was je ooit leider van je stam, totdat je door je eigen volk verbannen werd. Maar diep verborgen in je nieuwe grot ontdek je... een jetpack! Het apparaat verandert je in een klap van mensaap tot vogelmens, klaar om de buitenaardse indringers aan te pakken. Begin aan een gevaarlijke zoektocht, die je over het hele eiland voert, om je waarde aan de stam te bewijzen!

avatar van TonyTHorror
Leuk! Vlotte platformer die met de toevoeging van de jetpack mechanic z'n 'bestaansrecht' wel weet te verdienen. Op een paar variaties na (met name die vlieg-levels) ook zeer geslaagd in z'n leveldesign. De oertijd setting weet genoeg afwisseling te bieden met bovendien een semi-degelijke uitdaging. Voor een schamele €1,99 in de aanbieding op te pikken in de Switch shop en is daarom z'n geld meer dan waard.