Bullet Witch (2006)

Xbox 360 / PC
Shooter / Action

Ontwikkeld door Cavia en Marvelous
Uitgegeven door AQ, Atari en Marvelous

In Bullet Witch kruip je in de huid van Alicia Claus. Deze jonge heks is de laatste hoop van de mensheid. Want na een paar aardbevingen, oorlogen, epidemieën en de opstanding van een demonisch leger, leven er nog maar ongeveer een miljard mensen op onze kleine groene planeet. En de mensen die nog leven zijn eigenlijk ook verdoemd. De demonen vinden het namelijk maar al te leuk om de mensheid uit te roeien.

avatar van DonOswaldo
SImpel, vlot en genoeg om te knallen. Zo heb ik me tussendoortjes graag.

Niet zoeken naar verborgen dingen, ammo etc. En echt moeilijk wordt de game niet alhoewel sommige eindbazen en sommige stukjes best pittig zijn.

Het is dan ook zeker geen topper, maar voor een tussendoortje zeker te doen.

Een heerlijke uitleef game is dit zeg, knallen kom je hier niet tekort gepaard met geweldige Witchcraft!!
Vooral die Thunderspell is bruut, geen tank of Cyclops (of wat dat ook zijn) niet tegenop kunnen...De Cyclops wel eerst verzwakken.

Het is geen topper maar wel een game die meteen je aandacht weet te trekken. Hoewel dit ook een niet al te lange game is, ik dacht 5 acts en thats it. Zit nu in Act 3.
Maar die 10 euro is de game wel waard, had hem eigenlijk ook niet willen missen.
Die 4 sterren zijn toch wel voor de witchcraft, brute gameplay en het is echt heerlijk om zo'n Cyclops naar beneden te halen.
Ik speel 'm nu op normal, maar denk dat ik ook gelijk met hard had kunnen beginnen, want moeilijk is de game niet...eerder vermakelijk en om alle stress eruit te knallen op de zombie's.

Te gekke game, die je toch eens gedaan moet hebben, want mijn 360 collectie fleurt die wel op.
4,0*!

1,5
Ben nu bij het begin van Act 2 en ik heb echt geen idee waar het nu eigenlijk over gaat en wat de bedoeling is. Het plot is gewoonweg vaag en de screentaring is echt ondragelijk op sommige punten. Ik kijk nog even verder en dan beslis ik wel of ik er mee door ga.