New Pokémon Snap (2021)

Nintendo Switch
single player / online

Ontwikkeld door Bandai Namco
Uitgegeven door Nintendo en The Pokémon Company

Maak je klaar voor New Pokémon Snap, een gloednieuw avontuur voor de Nintendo Switch dat gebaseerd is op het klassieke Pokémon Snap voor de Nintendo 64. In New Pokémon Snap verken je woestijnen, jungles en nog veel meer terwijl je Pokémon fotografeert en tot nu toe onbekende gedragingen van Pokémon waarneemt. Verken prachtige eilanden Ontdek allerlei wilde Pokémon Neem schitterende foto's van Pokémon Maak je Pokémon Photodex compleet

• vanaf 30 april te koop voor de Nintendo Switch

avatar van brawljeff
Hoewel ik er nog vrij weinig van gezien heb, heb ik hier enorm veel zin in! Het origineel vond ik als kind helemaal geweldig en heb ik nog mooie herinneringen aan. Ik moet wel zeggen dat ik niet kapot ben van de artstyle. De wezens zien er uit als plastic poppetjes vergeleken de omgeving.

Ik heb niks met Pokémon (dat vangen enzo trok me nooit), maar zo'n Snap kan nog best geinig zijn om eens voor 3 tientjes ooit op Marktplaats te kopen.

avatar van brawljeff
Ik hoop dat ze ook wat features uit Snapimals (2015) - GamesMeter.nl (Schaamteloos jatwerk van Pokemon Snap) gebruiken. Die game had leuke challenges die de speelduur aanzienlijk verlengde. Dat was het grote probleem met de eerste Snap, die kon je in 2 uur 100% uitspelen.

Hopelijk stoppen ze er ook een shotgun in, voor als zo'n irritante Pokémon recht voor je neus staat en je je er aan irriteert.

avatar van Princess Piranha
Yes, bedankt voor het toevoegen!

Hier kijk ik écht heel erg naar uit. Had niet verwacht dat het al in april uit zou komen, ik verwachtte eigenlijk eind dit jaar.