Tiny Bunny (2020)

Ontwikkeld door Saikono en RUzura
Uitgegeven door Mars People

Een horror visual novel, verdeeld over 5 afleveringen. Alles sluimert rond de winter, maar niet het bos. Er zit iets in het bos dat ronddwaalt in de sneeuw, zich schuilt achter de bomen en vangt wat het wilt hebben. Deze verschijnselen roepen je, kijken je kamer in en direct contact met hun kun je niet navertellen. De mensen die hun stemmen hoorde zijn niet meer te redden. Ze kunnen alleen de koude horror omarmen en voor de keuze staan: blijven ze leven of blijven ze menselijk?

Een sfeervolle, free to play horror visual novel! Spannende mysteries die vroegtijdig de interesse prikkelde en een grimmige, goede tekenstijl. Momenteel is er slechts 1 episode beschikbaar, waardoor het nogal anti-climax en kort is in zijn huidige staat. Maar als de rest van de episodes dit niveau vasthouden dan zou je zomaar een aanrader in het horror genre kunnen hebben.

3* voor de versie waar alleen episode 1 beschikbaar is. Waarschijnlijk stijgt dit cijfer zodra er meer speelbaar is.

Benieuwd. Gedownload en morgenavond wellicht eens spelen, als ik klaar ben met Tell me Why. (ik ben dan toch maar gezwicht voor de optie om het via Gamepass te spelen).

Vanavond ook gespeeld - geen idee hoe lang de volgende episodes gaan duren maar dit was inderdaad maar kort (ongeveer een uurtje) maar toch erg de moeite waard. Toch vind ik dat ze best een euro'tje of iets hiervoor hadden kunnen vragen want het steekt wel erg goed in elkaar - de muziek, het artwork en het verhaal steken bomvol sfeer inderdaad en weten het hele uur lang een soort van onderhuidse spanning vast te houden. Ik ben erg benieuwd waar dit naartoe gaat in de volgende episodes. Onthoud me echter wel van een score tot ik het in zijn geheel heb gespeeld.