Task Force Kampas (2019)

PlayStation Vita / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One / PC
Flight / Shooter

Ontwikkeld door Casiopea Wave en EastAsiaSoft
Uitgegeven door Eastasiasoft

Task Force Kampas laat zich inspireren door de gloriejaren van de Japanse shoot'em-ups. Retro-actie wordt gecombineerd met moderne conventies: nieuwe mechanismen en willekeurig gegenereerde levels met unieke eindbazen. Wat de game uniek maakt is dat geoefende spelers de game kunnen uitspelen, maar ook een manier kunnen vinden om na het einde door te spelen en zo hun score nog verder kunnen opvoeren! Ritmische gameplay en een stampende soundtrack zorgen samen voor een intense audiovisuele belevenis.